התקשרו עכשיו:
054-669-9283⁩

איפור קבוע בזמן היריון

איפור קבוע בזמן היריון – להיות יותר יפות בהיריון  

כל אישה שאוהבת להיראות יפה כל הזמן, אוהבת להיראות נפלא גם בתקופת ההיריון. זה שאת בהיריון זה לא מונע ממך לעשות את המרב כדי להיראות הכי יפה שאפשר בכל שעה ובכל מצב. איפור קבוע בזמן היריון יעזור לכם הבליט את היופי הטבעי שלכן, לטשטש ולכסות פגמים וצלקות ולהעניק מראה רענן וזוהר. החומרים שבהם משתמשים לביצוע האיפור חודרים רק לשכבת העור השנייה, ולכן איפור קבוע בזמן היריון אינו מהווה סכנה לנשים הרות, אך בכל מקרה תמיד כדאי להתייעץ עם רופא הנשים לפני שאתן מתחילות בטיפול.
לקוחה בהיריון תתקבל רק עם אישור רפואי מהגניקולוג האישי.

איפור קבוע לנשים בהיריון – כל היתרונות

איפור קבוע מאפשר לשנות את הצורה של השפתיים והגבות ולהדגיש את העיניים ואת הריסים. האיפור אינו פוגע בעור הפנים וגם נשים בעלות עור פנים רגיש יכולות לעבור את הטיפול.

חשבו איזה כיף זה יהיה לקום בבוקר ולהיראות רעננה ויפה גם בלי לעמוד על יד המראה ולהשקיע זמן ולהתאפר. אמרו לכן שאתן הכי יפות בהיריון, אמרו! איפור קבוע בזמן היריון יאפשר לכן להעצים את היופי הנשי ולהיראות מושכות וסקסיות גם כאשר גזרת הגוף המושלמת משתנה.

השפתיים הן איבר חושני ובולט. איפור קבוע בהיריון ידגיש את החושניות, הוא ידגיש את גוון השפתיים ויעניק להן מראה מלא וחיוני יותר.

איפור קבוע לעיניים יהפוך אותן להרמוניות ויפות יותר. באמצעות קו איילנר מעל העפעף העליון או התחתון אפשר להדגיש את העיניים ואת הריסים וליצור מראה מושלם לפנים.

איפור גבות קבוע יעניק מסגרת הולמת לכל מבנה פנים. גבות מלאות ומעוצבות ייצרו תחושה של שלמות והרמוניה לפנים. זה מתאים במיוחד לנשים עם גבות דלילות, דקות או בהירות בעלות גוון בלתי נראה. גבות מושלמות יעניקו מראה רענן וצעיר גם כשאתן פיזית מותשות ועייפות.

איפור קבוע לנשים בהיריון – כל מה שחשוב לדעת

  • איפור קבוע אינו מסכן נשים בהיריון, אך מומלץ לבצע אותו בשליש השני והשלישי של ההיריון, כמובן באישור הרופא.
  • טיפולי איפור קבוע מלווים באי נוחות ולעתים גם בכאבים קלים המוחלשים באמצעות חומרי אלחוש. חשוב לבדוק באילו חומרי אלחוש משתמשת הקוסמטיקאית, האם הם מאושרים על ידי משרד הבריאות והאם הם מותרים לנשים בהיריון. כדאי מאוד להתייעץ עם רופא הנשים גם בנושא חומרי האלחוש.
  • אם אתן סובלות מלחץ דם גבוה בהיריון, יש  לדחות את הטיפול לאחר תקופת ההיריון.
  • חשוב ליידע את הקוסמטיקאית על כל מצב רפואי חריג בזמן ההיריון , להיות זהירות ולהימנע מסיכונים מיותרים.